when life is a bitter pill to swallow

Har varit en relativt fartfylld helg. Kände att med tanke på att jag börjar jobba igen imorgon så ville jag sysselsätta mig lite extra efter min två veckors långa sjukskrivning. Har dock ännu inte kunnat vända tillbaka på dygnet sedan mina nattskift, men det är det minsta problemet jag har just nu.

Vår Service&co familj är just nu i Kolding, Danmark för att lära sig danska i 10 dagar. Känns lite surt att man var tvungen att stanna hemma men det var väl lika bra. Bättre att ligga med en skadad kropp hemma än bland folket i lektionssalarna. Man får väl göra det bästa av situationen helt enkelt, jag kan låtsas att jag är där via skype. Borde väl vara samma känsla.. om man är dum i huvudet förstås.


Lördagkväll 23.26. "Festa med oss nu!:) Ring, annars i kill you". Alltid lika trevligt med sådana sms. Man känner sig otroligt älskad samtidigt som man farar för sitt liv. Kvällen slutade iallafall med att vi däckade allihopa, en efter en..
Alla med sina liv i behåll, vilket är ett bra betyg på en kväll ute på byn.

Nämen, godnatt antar jag.

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0