Uppståndelse.

Hur människor kan vara morgonpigga förstår jag inte. Att man kan vakna utav sig själv, halv 8 på morgonen, kliva upp direkt, dra upp rullgardinen och le mot världen för att sedan skutta vidare till köket för att avnjuta dagens första måltid, förstår jag inte. Att man sedan öser ur sig ett "god morgon" till alla man stöter på inom den närmaste timmen förstår jag inte heller. Det är då fan aldrig en "god morgon". Det är de trötta människornas helvete. Mitt helvete.    

Jag blir förbannad varenda jävla morgon när väckarklockan ringer. Att bli väckt utav någon annan kan faktiskt gå bra, men väckarklockan. Vad fan är det med den som får mig att vilja spy? Jag inser nu att jag inbringar en ganska negativ energi över detta inlägg, men så får det vara. Jag klev faktiskt upp klockan 7 imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0