Haha

Skulle precis sätta mig på datorstolen när jag ser ett litet handskrivet brev i ögonvrån precis vid den vänstra fettvalken. Jullan hade kluddat på ett papper som tydligen var freddans engelskaläxa men detta insåg hon nog lite för sent. Texten lyder; "Hej Fredrik. Nu blir du sur på mig för att jag har ritat på ditt papper. Förlåt i förväg!!"

Det roliga är att hon på pappret ritat sig själv ståendes bredvid en flygande text som lyder; "Jag är Julia och jag är 11 år, ska snart fylla 12" Hon hade ju verkligen inte kunnat skylla ifrån sig på någon annan iallafall.


Var och tittade på freddans match mot Modo nu ikväll, han verkar bara göra mål på dom matcher som jag är där. Känns tungt för nu känns det som att jag har ett ansvar gentemot honom, iallafall för hans karriärs skull. Ska nog konvertera till en helhjärtad svettansuporter ändå, men då måste man väl köpa en svettanmössa och allt det där.


Kommentarer
Postat av: Moster

Världens Sötaste Jullan!!! Hejja Jullan! Å Freddan är ju´ såklart vår Lille Kung! Puss till Mallan åxå! Längtar!

2010-02-01 @ 14:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0