Ånyo, en sömnlös natt

Jaha, Nu sitter jag här igen. Klockan är halv 6 och jag sover inte. Det var det självaste! Måste dock sova, annars däckar jag väl redan på förfesten imorgon. Det vore dock inte så ovanligt.
In all fairness så somnade jag faktiskt 01.30, men vaknade 01.55 igen efter att ha drömt en snabbis om Barney Stinson. Vi satt och åt glass en sen sommarnatt, det var faktiskt rätt mysigt.

Klockan är ställd på 09.00, får se om jag fortfarande är vaken då eller om jag lyckas vakna av larmsignalens ljuva toner.
Imorgon ska vi på stan (God, help me), sen ska vi på BIO och som kvällsaktivitet blir det tonvis med öl för att fira det ljuva livet. Lite sömn på det här så! Väl behövligt eftersom jag bland annat ska på stan med Sandra och Jenny, dom ska fan in och pröva saker överallt medans jag står där vid sidan om, utan stadga och helt ointresserad.

Oh well. Kanske ska försöka slå mitt rekord i tetris innan jag gör ett sista försök till att somna.
Klockan är ju ändå 05.42..

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0