Värd dag.

Har träningsvärk i magen sen igår. Hittade nämligen en hel del roligheter på min gamla dator som jag hade glömt bort. Sånt är kul.

Fick i uppgift igår att ringa och väcka lillpullan idag 08.30. Jag, som tänkt kliva upp 10.00 tyckte såklart att det sög men tog på mig uppgiften ändå. Tanken var att hon skulle bli väckt så att hon kunde vara hemma hos mig 10. Nu är klockan 10.42. OCH VARS ÄR HON?! Ja, inte här iallafall.. nog blir man less.

PLUS att jag är sjuk och ändå ska jobba ikväll. Känns inge vidare det heller. Och att jag snart måste ha glasögon på heltid känns inte så skoj , vad händer med mitt liv? Jag måste ha gjort någon seriöst förbannad i mitt tidigare liv, ingen människa förtjänar att bli straffad på detta vis.

Nu ska jag dammsuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0