pyttsan.

Idag har jag flängt som en höna med mensvärk. Mötte först upp nordin på byn för att luncha lite, sen hämtade jag Jullan för att skjutsa henne till frissan, handlade och tankade bilen i väntan på att få hämta henne, parkerade olagligt i 25 minuter eftersom hon var försenad, sen hem igen. Det där med att parkera olagligt förstår jag inte varför man inte gör oftare. Jag fick stå orörd i nästan en halvtimme och ingen protesterade. Fantastiskt.

Nu väntar jag på Mr. President. Vi ska ut och rulla en sväng.
I helgen blir det jobb men ändå lite röj.

Just ja! Har fått gjort test nr 2 för Apollo nu, dom är fortfarande intresserade utav mig trots att det är två personlighetstester som jag gjort. Måste betyda att jag har en rätt så okej personlighet, har alltid trott att jag varit lite halvdryg. Men si på fan som man brukar säga.

Aah.. ja , precis. Hejdå.



M

Kommentarer
Postat av: Moster

Tjohoo!!!

2010-02-05 @ 22:25:55
Postat av: Anonym

go go go!

2010-02-07 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0