Im feeling high,, so high

Det är roligt att experimentera. Jag, som många vet är en väldigt äventyrlig person, älskar att experimentera. Bara häromdagen lekte jag med mitt ihopfällbara laboratorium. Jag satte på mig min vita långa rock som jag stulit från sjukhuset och låtsades sedan att jag hette Dexter.
För att sedan bekräfta mina misstänkta diagnoser, ringde jag in till Våga Fråga på RIX MorronZoo. Man vill ju inte diagnosera fel när man är en up and coming forskare. 

Såhär går det när man blir lämnad ensam på morgonen. Så fort dörren smäller igen, förvandlas jag till Malin 7 år igen. Oh the youth. Nu ska jag gå och se efter om min groda svällt upp. Det stod 30 minuter på förpackningen, jag valde att läsa 2 timmar.  

M 

Kommentarer
Postat av: Faster than that poor frog

Malin.

Jag älskar dig.

Fullkomligt avgudar dig.

Seså, ut i världen med dig nu. Du måste Malinifiera världen, den behöver dig. Mer Malin Åt Folket!

Du är fullkomligt självlysande.



Kärlek/Gika

2010-02-03 @ 13:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0