Fuck what I said.

Idag kom jag och pullan på den fantastiska idén att vi ska flytta in till stan tillsammans. Undra hur det blir med den saken nu när Apollo visat intresse, men blir det inget utav det så finns det ju inget som står i vägen.

Fick göra ett personlighetstest nu vilket var det första testet som man ska göra innan man går vidare till den mer seriösa biten. Var så jävulskt sjuka frågor så jag kan rakt inte säga om det gick bra eller dåligt. Men jag är ju en rätt så awesome person så det borde gått bra.

Ikväll var vi på China och käkade och sen tittade vi lite på Modomatchen i tältet på torget, eftersom Modo låg under så drog vi rätt tidigt.

Trots att jag jobbar i helgen så känns det som att det kommer bli en fartfylld helg. Jag brukar ju inte vara den som bangar på festligheter så,, nog löser sig den biten alltid.

Afjö, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0