For the first time

...känner jag mig otroligt uttråkad. Det brukar verkligen inte hända ofta, jag är för det mesta väldigt nöjd med min tillvaro. Vet inte riktigt vad som hänt men jag anar att det har att göra med att jag måste städa mitt rum nu innan torsdag. Det kommer nämligen folk som ska titta på lägenheten.. folk som ska ta över mitt hem, folk som ska bo, äta, sova och skita i min älskade boning. Känns inge vidare..
Kom hem igår efter jobbet, förvånandsvärt glad och det första morsan säger är att jag måste städa. Snacka om att förstöra stämningen.

Tänkte jag skulle slänga upp några gamla godingar, bara för att. Randoms är alltid kul.



Johanna på fjällsjöälven. Ståtlig som vanligt.



Våran lite halv-sexistiska tomat.













































R.I.P Rufus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0