jahaja

- men ååh. jag är uttråkad.
- men vi gör nå då.
- mmm.

Inget händer. Och inget har hänt på 25 min. Sitt liksom ba å väntar på tila tequila som börjar kl 10. Hade annars gått och lagt oss för länge sedan , bara för att man har ett sådant slitjobb. Folk förstår inte hur jobbigt det egentligen är , alla tänker som ; ja men barn! gud så mysigt". men , nää . det är det inte.

Vi sitter nu och käkar vitpeppar för fullt , morris kom nämligen hem idag med de glädjande nyheterna;  "det går magsjuka på mitt dagis".  eeh va?! jag och nordin sprang iväg på kiwi direkt.. VITPEPPAAAAAAAAAAAAR!!
- eh, ska vi dela på en eller?
- skämtaru?
- eh nej.
- Ja tänkte nästan på att köpa två paket själv.
- jaha..

M

ftgv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0